GR4WD Oriental Express

 

Huom. Kilpailujen aikatauluja muutettu! Suzukan kilpailu siirretty yhteysongelmien takia seuraavalle sunnuntaille klo 14:30, ja samoin muita tätä seuraavia kilpailuita lykätty viikolla eteenpäin. Viimeinen osakilpaulu ajetaan lauantaina 2.5.2020.

Lippujen noudattamatta jättämisestä rankaistaan aina 2rpst.

Tärkeimmät nostot:

  1. Bop = On
  2. Penaltyt ovat pois päältä, kuljettajien otettava tämä ehdottomasti huomioon. Mikäli pelin bugi antaa peräänajotilanteessa penaltyä peräänajetulle, on peräänajaja myös velvoitettu hidastamaan! Väärinkäytöksistä tuomaristo rankaisee poikkeuksellista kovemmin.
  3. Aika-ajossa käytössä ainoastaan RS renkaat. Sarjataulukon X parasta ajavat aina aika-ajot samassa huoneessa; tämä huonejako ilmoitetaan aina etukäteen Discordissa.
  4. Kisassa käytössä vain RH renkaat.
  5. Kulutukset: Tyres 4x, Fuel 2x
  6. Autoa ei saa säätää, eli tuning OFF
  7. Jokaista autoa on pakko käyttää sarjassa vähintään kaksi kertaa.
  8. Rata-alueen viivoja ei saa ylittää, ja varikolta poistuessa on kunnioitettava viivaa.
  9. Auto säännön noudattamatta jättämisestä hylätään kisan pisteet.
  10. Protestit on toimitettava molemmista kuvakulmista! Striimistä poimittuja protesteja ei enää käsitellä.

Mikäli löydätte aukon säännöissä, on tästä velvollisuus ilmoittaa ylläpidolle. Maalaisjärjen käyttö on tässä tapauksessa järkevää ja se palvelee koko yhteisöä.

Autot:

  1. Mazda Atenza Gr.4
  2. Mitsubishi Lancer Gr.4
  3. Nissan GT-R Gr.4
  4. Subaru WRX Gr.4

 

 

  1. Kilpailupäivän kulku

Kilpailut järjestetään sunnuntaisin, alkaen vapailla harjoituksilla noin kello 17:00. Kilpailuhuoneiden hostit ja huonejaot ilmoitetaan aina ennen kilpailua gtfr.fi -sivustolla. Kaikki kilpailijat ovat itse velvollisia selvittämään kilpailun hostin ja lisäämään hänet PSN-kaveriksi ennen kilpailun alkua. Kilpailuhuoneeseen on saavuttava viimeistään klo. 18:30, poikkeuksena UUDET kuskit, joiden on AINA saavuttava huoneeseen viimeistään klo. 18:00, ja huoneen host on oltava jo tässä vaiheessa PSN-kaverina. Muussa tapauksessa uusi kuljettaja ei voi osallistua osakilpailuun, ja kuljettaja pääsee mukaan vasta seuraavaan osakilpailuun. Tällä vältetään yhteyksien toimivuuteen liittyvät viivästykset.

Yhden kierroksen testistartti otetaan heti, kun kaikki kilpailijat ovat saapuneet paikalle. Testistarttia varten kuljettajien on oltava läsnä pelin ääressä ennen aika-ajojen alkua. Testistarttia yritetään uudelleen kaksi kertaa, mikäli lähtöruutuun jäämisiä esiintyy. Kuljettajat, joilla esiintyy ongelmia yhteyksien kanssa jo tässä vaiheessa, eivät voi osallistua osakilpailuun.

Ennen kisahuoneeseen saapumista pyydämme kilpailuun tulevia testaamaan PS4:n verkkoyhteyttään. Se muuttaa IP-osoitteen. Tämä edesauttaa hieman ruutuunjäämisbugiin ja siihen että KAIKKI kuskit näkevät toisensa radalla. Jokainen kuljettaja on velvollinen ilmoittamaan huoneessa näkemänsä pelaajamäärän kun huoneen hostaaja näin pyytää. Jos et näe jotain kuljettajaa, tämä jää melko varmasti lähdössä ruutuun, tai ette näe häntä radalla kilpailun tai aika-ajojen aikana.

Kilpailun hostille on annettava työrauha. Pyydämme pitämään mielessä, että kaikki huoneessa kirjoitetut chat-viestit näkyvät striimissä, joten kaikenlainen turha kommentointi on kielletty.

Onnistuneen testistartin jälkeen, noin kello 19:00, alkavat 15 minuuttia kestävät aika-ajot.

Aika-ajoissa nopean kierroksen saa ajaa loppuun, mikäli sen ehtii aloittaa 15 minuutin aikarajan puitteissa. Aika-ajossa ei jäädä radan varteen parkkiin, vaan ajetaan AINA omalle varikolle. Aika-ajossa hitaalla kierroksella olevat (sisäänmeno- tai ulostulokierros / pieleen mennyt kierros) ovat väistämisvelvollisia. Aika-ajo kierroksella ei haeta ohitusta. Ohittaminen on sallittua ainoastaan, kun edellä ajava selkeästi antaa tietä. Hitaammilla kuskeilla on oikeus ajaa oma nopea kierroksensa maaliin asti. Jokaisen kuljettajan tulee löytää sopiva rako ajaa aika-ajokierros ilman ohituksia.

Aika-ajot ajetaan useassa lobbyssä siten, että kaikki ilmoittautuneet mahtuvat mukaan. Aika-ajot toimivat myös karsintana, mikä tarkoittaa, että tulokset kaikista huoneista yhdistellään ja nopeimmat pääsevät A-huoneeseen, seuraavaksi nopeimmat B-huoneeseen ja niin edelleen. Aika-ajoja seuraa täten aina n. 10 minuutin tekninen tauko, kun ylläpito yhdistelee ja julkaisee tulokset Discordiin. Tämän tauon aikana kuljettajien on odotettava aika-ajohuoneissa. Kun tulokset ja kisahuoneiden hostit on julkaistu, siirtyvät kuljettajat ilmoitettuihin kisahuoneisiin, jossa ajetaan yhden kierroksen testistartti yhteyksien testaamiseksi. Tämän jälkeen huoneen host laatii aika-ajotuloksien perusteella lähtöjärjestyksen ja ilmoittaa kun kisa on valmis alkamaan. Tänä aikana kuljettajien on oltava pelin ääressä valmiuksissa.

 

Tiimit

Kilpailijat voivat vapaaehtoisesti muodostaa kahden hengen tiimejä, joille lasketaan pisteet. Tiimin voi perustaa myös kesken kauden. Tiimien muodostaminen on vapaaehtoista ja kyseessä on edelleen yksilökilpailu, täten tiimipisteillä ei ole yksilömestaruuden kannalta merkitystä. On suotavaa, että tiimeillä on samankaltainen livery autoissa. Tiimien jäsenet ja nimet tulee ilmoittaa lomakkeella gtfr.fi -sivustolla.

 

Pisteytys:

A1 A2 A3 A4 A5 A6 A7 A8 A9 A10 A11 A12 A13 A14 A15
50 45 41 38 36 35 34 33 32 31 30 29 28 27 26
B1 B2 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B9 B10 B11 B12 B13 B14 B15
28 25 23 22 21 20 19 18 17 16 15 14 13 12 11
C1 C2 C3 C4 C5 C6 C7 C8 C9 C10 C11 C12 C13 C14 C15
13 10 8 7 6 5 4 3 2 1 0 0 0 0 0

Rangaistukset ja protestit

Rangaistukset

Rangaistuksissa käytämme pohjana rangaistuslaskuria jolla rakennamme pohjan jokaiselle tuomiolle. Tuomaristo voi halutessaan rangaista kuskia vaikka tilanteesta ei tulisikaan virallista protestia. Esimerkkinä: Rata-alueen rikkeet, varomaton ajotyyli ja huolimattomat radalle paluut tai muu vaaran aiheuttaminen, toistuva valojen vilkuttelu.

Aika-ajoissa myös noudatettava seuraavia sääntöjä: Aika-ajoissa ohittelu kielletty jollei edellä ajava anna selvästi tilaa. Hitaampi kuljettaja saa tehdä oman suorituksensa rauhassa ja tällöin nopeampi kuljettaja ei saa roikkua perässä painostamassa. Nopeamman kuljettajan on löydettävä sopiva rako suoritukselleen. Radalta on ehdottoman kiellettyä hypätä suoraan varikolle. Varikolle hyppääminen sallittua ainoastaan varikkosuoralta.

Pisteytys ja tuomiot

0 – 6 Ei jatkotoimia Ei pistevähennyksiä
7 – 13 Aika-ajo kielto Ei pistevähennyksiä
14 – 20 Aika-ajo kielto 2 -5 sarjapistettä
21 – 25 Aika-ajo kielto 3 -10 sarjapistettä
26-30 Aika-ajo kielto 4 -15 sarjapistettä
31-35 Aika-ajo kielto 5 -20 sarjapistettä
36 – X DISKAUS DISKAUS

Rangaistuspisteet

Kilpailutilanne 0
Pieni rike: 1 – 4 Autot eivät vahingoitu, ja tilanne on vahinko, position palauttaminen.
Keski-suuri 4 – 6 Autot rikkoutuivat, osittain piittaamaton ratakäyttäytyminen (Sukeltaminen tms rinnastettava teko)
Suuri rike: 6 – 8 Autot rikkoutuivat, piittaamaton ratakäyttäytyminen, position palauttamatta jättäminen.
Vakava rike: 8 – X Autot rikkoutuivat, vakava piittaamattomuus, tahallinen rike ( brake check, Radalta kiilaaminen )
  • Rage quitista tulee suoraan 6 rangaistuspistettä.
  • 36 pisteen jälkeen diskataan sarjasta ja mitätöidään sijoitukset sekä pisteet.
  • Aika-ajokielto on suoritettu vasta kun on osallistunut seuraavaan kilpailuun, eli ajamatta jätetty kisa ei kumoa a-a kieltoa.
  • Rangaistuksia voidaan jakaa ilman kolaria eli jos joudut luopumaan omista oikeuksista kolarin välttämiseksi voidaan vastapuolta rangaista vaarallisesta ajotavasta.
  • Suorilla ajettaessa ajolinjan voi valita vapaasti vain silloin kun ei ole miltään osin limittäin kenenkään muun kanssa.

Protestit tulee olla jätettynä aina viimeistään Keskiviikkona klo: 18.00, ja tähän tulee olla oma tai kaverilta lainattu videoklippi. (Mieluiten Youtube-linkki), ja video pitää kuvata molempien osapuolien autosta. Lisäksi protestiin tarvitsee liittää oma näkemys tilanteesta, esimerkkinä: “IlpoLarha sukelsi autoni kylkeen, ja ei kolarista huolimatta antanut sijoitusta takaisin”.

Protestia ei voi jättää heti kilpailun jälkeen, vaan nukutaan aina yön yli ja pureskellaan asiaa. Kannattaa myös miettiä etukäteen se että oliko kyseessä kisatilanne, puhdas vahinko vai jopa omasta syystä johtunut kolari.

Rangaistukset käsittelee aina 3- sarjan ulkopuolista tuomaria, ja muut kuin tuomarit eivät saa vaikuttaa tuomioon. Tuomariston päätöksiin ei voi enään jälkikäteen vaikuttaa, ja rangaistus astuu voimaan heti kun tuomio on julkistettu.

Tuomaristo jättää tuomionsa: Perjantaina klo 18.00 mennessä.

Tuomaristossa: IlpoLarha (YP), Plusmiinusnolla (YP), m-peltonen (Yhteisön edustaja)

Track Settings

Select Conditions: Ilmoitetaan kisakalenteri-osiossa.

Aika Ajo: 15 Minutes

Osakilpailu: Kierrosmäärä ilmoitetaan kisakalenteri-osiossa.

Race settings

Start type Grid start with False Check
Grid order set by host
Boost Off
Slipstream strength Real
Visible damage On
Mechanical damage Heavy
Tyre wear 4x
Fuel depletion 2x
Grip reduction Real
Race finish delay 180 sec

 

Regulation settings

Filter by category Gr.4
Balance of Performance On
Max Power
Min weight
Tyre (kilpailu) RH
Tyre (aika-ajo) RS
Tuning OFF

Penalty settings

Ghosting None
Shortcut penalty None
Wall collision penalty None
Side contact penalty Off
Correct vehicle course after wall collision Off
Replace cars Off
Flag rules On

 

Sarjataulukko

Kuski
1Max_out_FIN358
2Punttoni301
3Mirkkuliisa289
4Kivinen-198272
5Batimm01270
6Roxon89264
7EsPresso_Juures257
8Razer1024239
9H1rv8nen229
10marselo_FIN227
11SKARBARELLO197
12Gt_Moto70192
13Snow_Man_FIN176
14Kimhei69175
15OpelOnPop161
16atik77152
17Kapelmaister92151
18VatasenJalat140
19Antonpoika139
20omk79132
21Teuwo82 123
22Nikostelija116
23Spede89113
24teemuqi110
25aapeee100106
26Bjornalfthan104
27Veijari150103
28Jhannes194
29JouKid92
30teijo6791
31Kovat_piipus83
32tomitolvanen71
33Junakuski69
34Suomn5861
35Senaattori160
36JuHei9550
37tsiqe38
38M-Vennola34
39sami79-27
40smellys25
41TomiTimoo23
42Mustaparoni42019
43zegi199917
44Kuula7316
45Dragovitz15
46VilleLuoto-512
47Jugiioz76-FIN10
48YNWALovepool6
49SDL_Jeijei0

Tiimit

Tiimin nimi
1Another Star Racers622
2TBR Snap529
3Final boss 372
4Underdogs Red348
5Fork & Torch RT327
6Final boss oppai racing301
7Another Star Hunters288
8Team Finlanders284
9Another Star Challengers268
10Underdogs Purple266
11Underdogs White230
12TBR Slide229
13Underdogs Lime200
14Underdogs Pink140
15Underdogs Black53
Kuski
K6
K8
AA Kielto
Suoritettu
H1rv8nen41210834Aika-ajo kielto 5K20
EsPresso_Juures8816Aika-ajo kielto 2K5
Razer10247815Aika-ajo kielto 2K5
OpelOnPop13114Aika-ajo kielto 2K5
Kivinen-198423413Aika-ajo kieltoK0
Snow_Man_FIN1212Aika-ajo kieltoK0
SDL_Jeijei6410Aika-ajo kieltoE0
Antonpoika6612Aika-ajo kieltoE0
Batimm0144Ei jatkotoimia0
omk7944Ei jatkotoimia0
SKARBARELLO44Ei jatkotoimia0
Bjornalfthan44Ei jatkotoimia0
Kapelmaister9244Ei jatkotoimia0
atik7744Ei jatkotoimia0
Punttoni22Ei jatkotoimia0
Jhannes122Ei jatkotoimia0

Osakilpailu 1:

Case 1: Jeijei VS Snowman JeiJei on shikaanin jarrutuksessa SnowManin edellä. JeiJei ottaa shikaaniin normaalin ajolinjan, ja snowman ei hidasta mutkaan riittävästi vaan ajaa jeijeitä kylkeen. Tuomaristo antaa snowmanille 4pst.

Case 2: Jeijei VS Snowman JeiJei on shikaaniin jarrutettaessa selkeästi edellä. Shikaaniin ei mahdu kaksi rinnakkain. JeiJei ajaa shikaaniin normaalilla linjalla, ja snowman syöksyy shikaaniin ylikovaa, ajaen jeijeitä kylkeen. jeijein auto hajoaa ja sinkoaa ulos radalta Tuomariston rangaistus toistuvasta ja piittaamattomasta ratakäyttäytymisestä 8pst snowmanille.

Case 2:n jatkotilanne: Tämän tilanteen jälkeen Jeijei poistuu huoneesta ja tuomaristo tulkitsee tämän puhtaasti RQ joten tuomaristo tuomistee Jeijeille sääntöjen mukaisen 6pst rangaistuksen.

Case 3: H1rv8nen VS VatasenJalat H1rv8nen muuttaa linjaa jarrutusalueella ja aiheuttaa vaaratilanteen. Tuomariston tuomio: 4pst

Case 4: Roxon89 vs Omk79 Kierroksella 10 omk79 jättää neulansilmään tullessa jarrutuksen liian myöhäiseksi ja ajaa Roxonia perään. Samassa mutkassa myös Kivinen-198 ajaa myös Omk79 perään. Tuomaristo antaa Omk79 4pst ja Kiviselle 4pst

Muikkarit kisasta: H1rv8nen, suomn58 ja Gt_Moto70 Tärkeää kisailussa on myös kolarit välttääkseen luopua omista oikeuksista. Yllämainitut kuskit ajoivat rinnatusten shikaaniin, ja tämä aiheutti kolariketjun johon tuomaristo ei löytänyt selkeää syyllistä. Muistutuksena kannattaa ajatuksella katsoa linkin video: https://youtu.be/Nr6ehIPWBz0 Lisäksi snowmanille muistutus tilan jättämisestä kilpakumppaneille.

Osakilpailu 2:

Case1: Skarbarello & SDL_JeiJei Aiheeton kirjoittelu chattiin. Tuomaristo antaa 4pst molemmille, Aiheeton chattiin kirjoittelut striimien aikana muiden kun hostien toimesta ehdottomasti kielletty, ja näissä meillä 0 toleranssi.

Case 2: Marselo_FIN vs Antonpoika Antonpoika jättää jarrutuksen myöhäiselle ja törmää marseloa päin. Tilanteessa vaurioituu myös tsigen auto. Tuomaristo antaa Antonille 6pst kolarista ja position palauttamatta jättämisestä.

Case 3: RoXon89 vs Batimm01 Kolarista RoXon89:n kanssa tuomaristo antaa Batimmolle 4 rangaistuspistettä.

Case 4: Kivinen-198 törkeä varikkoviivarike 2 rangaistuspistettä.

Osakilpailu 3:

 

Case 1: 

kapellmeister92 VS H1rv8nen

Hirvonen ”sukeltaa” mutka 8:sassa ja aiheuttaa vaaratilanteen, ja samalla rikkoen rata-aluetta leikkaamalla reilusti, tästä tuomaristo antaa hänelle 4pst.

Samalla kierroksella mutka 11 Hirvonen kolaroi kapellmeister92 kanssa, ja rikkoo hänen autonsa. Tuomaristo antaa hänelle 8pst.

Yhteensä H1rv8selle 12pst.

 

H1rv8nen VS Razer

Case1:sen jatko tilanteessa Razer ottaa aggressiivisesti oman positionsa takaisin, ja kiilaa H1rv8sen radalta.

Tuomaristo antaa Razerille 4pst.

 

Case 2: 

Kapellmeister92 palaa radalle varomattomasti mutka 1 ja aiheuttaa vaaratilanteen. Radalle palattaessa on aina noudatettava erityistä varovaisuutta.

Tuomaristo antaa 4pst Kapellmaisterille.

 

Case 3:

OpelOnPop Vs H1rv8nen

OpelOnPop aiheuttaa samalla kierroksella 2 lähellä piti – tilannetta, ja kolarit vältettiin kilpa kumppaneiden toimesta. 

Tuomaristo antaa ekasta tilanteesta 2pst ja toistuvasta teosta samalla kierroksella 3pst. 

OpelOnPop yht 5pst.

 

Case 4:

OpelOnPop vs Razer1024

Opel ”sukeltaa” mutkaan ja aiheuttaa Razerin ulosajon.

Tuomaristo antaa Opelille 4 rangaistus pistettä.

 

Case 5:

Razer1024 vs OpelOnPop

Razer ”sukeltaa” mutkaan ja osuu Opelia kylkeen. Tuomaristo antaa 3pst Razerille, ja katsoo lieventävänä asiana position palauttamisen.

 

Case 6:

OpelOnPop vs EsPresso_Juures 

Opel ohittaa kyseenalaisesti EsPresson mutkassa 1, ja jättää position palauttamatta. Tuomaristo antaa tästä Opelille 4pst

 

Varikkorikkeet:

Bjornalfthan 2x varikkoriketta, josta ensimmäisestä 1 pst ja toisesta 3pst yht 4

Punttonilla 1 melko räikeä ylitys 2 pst.

Yleisesti tuomaristo huomauttaa varikkoviivoista ja toivoisi että kuskit välttävät myös viivan päällä ajamista. Lisäksi tuomaristo muistuttaa ohitettavan ja ohittavan oikeuksista, sekä muistuttaa että radalle pitää jättää tila myös kilpakumppanille. Jälleen kerran tuomaristo loppu lausunnossaan painottaa https://youtu.be/Nr6ehIPWBz0 ajoetikettioppaan tärkeyttä ja se sisäistämistä. Pidetään radalla kivaa ja väännetään reilusti mutta kovaa.

Tuomiot: 
H1rv8nen 12pst.

Razer1024 7pst

OpelOnPop 13pst
Kapellmaister92 4pst
Bjornalfthan 4pst
Punttoni 2pst

Edeltävät tuomiot huomioituna a-a kieltoa napsuu
H1rv8nen 

OpelOnPop
Razer1024

jos jokainen edellä mainituista kuskeista karsiutuu samaan huoneeseen on lähtöjärjestys seuraavanlainen
13. Razer1024
14. OpelOnPop
15. H1rv8nen

Razerilla on vähiten rangaistuspisteitä ja H1rv8sella eniten.

Osakilpailu 5:

 

Case 1: Max_out_FIN vs razer1024 razer1024 kolaroi Maxin kanssa ja rikkoo autot. Tuomaristo antaa tästä 4pst, lisäksi razer1024 ei noudata lippuja ja tuomaristo päättää tehdä tästä ennakkotapauksen ja antaa 2pst lippujen laiminlyönnistä. razer1024 yht: 6pst

Case 2: Gt_Moto70 VS JouKid Gt_moto70 jää sokeaan kulmaan ja JouKid hidastaessaan ei huomaa että takana on vielä yksi auto ja kolari on valmis. Tuomaristo tulkitsee tilanteen vahingoksi, mutta muistuttaa kuitenkin kuinka yllättävät liikkeet aiheuttavat vaaratilanteita radalla.

Case 3: RoXon89 vs EsPresso_Juures EsPresso_Juures aiheuttaa useamman vaaratilanteen ja rikkoo roxonin auton. Tuomaristo antaa koko kokonaisuudesta 6pst.

Case 4: razer1024 vs H1rv8nen H1r8vosella jättää jarrun myöhäiseksi ja kolaroi razerin kanssa. Tuomaristo antaa 2 rangaistuspistettä.

Case 5 Snow_man_FIN vs H1rv8nen Hirvonen ajaa snowmania kylkeen, ja jatkaa matkaa palauttamatta positiota. Tuomaristo antaa tästä 6pst

Case 6 OpelOnPop VS Atik77 Atik77 syöksyy Kimheitä kylkeen ja samassa Kimhei osuu OpelOnPoppia etukulmaan rikkoen auton. Tuomaristo antaa 4pst Atikille

Case 7 Snow_Man_FIN VS Kivinen-198 Kivinen kolauttaa snowmania kylkeen, ja tuomaristo antaa tästä 3pst.

 

Ilmoittaudu sarjaan

Kirjaudu sisään ilmoittautuaksesi sarjaan.

Sarjaan ilmoittautuneet

IlmoittautunutMihin kisoihin osallistut?Toiminnot
YNWALovepool1892Autopolis
bjornalfthanFuji
SmelllysFuji
SmelllysFuji
tomitolvanenAutopolis
H1rv8nenTokyo Outer, Tsukuba, Suzuka, BB Raceway, Kyoto, Autopolis, Fuji, Tokyo Inner
JunakuskiAutopolis
Snow_Man_FINTokyo Outer, BB Raceway, Kyoto, Autopolis, Fuji
teijo67Autopolis, Fuji, Tokyo Inner
omk79Tokyo Outer, Tsukuba, BB Raceway, Autopolis
marselo_FINTokyo Outer, Tsukuba, Suzuka, BB Raceway, Kyoto, Autopolis, Fuji, Tokyo Inner
L_B_o_tSuzuka
Tomi55555timoSuzuka
VotedWolf19Tokyo Outer, Tsukuba, Suzuka, BB Raceway, Kyoto, Autopolis, Fuji, Tokyo Inner
teuwo82Suzuka, BB Raceway, Kyoto, Autopolis, Fuji, Tokyo Inner
teuwo82Tokyo Outer
OpelOnPopTokyo Outer, Tsukuba, Suzuka, BB Raceway, Kyoto, Autopolis, Fuji, Tokyo Inner
JunakuskiSuzuka
tomitolvanenSuzuka
NikostelijaTokyo Outer, Tsukuba, Suzuka, BB Raceway, Kyoto, Autopolis, Fuji, Tokyo Inner
Mustaparoni420Tokyo Outer
Kovat_piipusTokyo Outer, Tsukuba, Suzuka, BB Raceway, Autopolis, Fuji, Tokyo Inner
mirkkuliisaTokyo Outer, Tsukuba, Suzuka, BB Raceway, Kyoto, Autopolis, Fuji, Tokyo Inner
Senaattori1Tokyo Outer, Tsukuba, Suzuka, BB Raceway, Kyoto, Autopolis, Fuji, Tokyo Inner
teemuqiTokyo Outer, Tsukuba, Suzuka, BB Raceway, Kyoto, Autopolis, Fuji, Tokyo Inner
teuwo82Tokyo Outer, Tsukuba, Suzuka, BB Raceway, Kyoto, Autopolis, Fuji, Tokyo Inner
DragovitzTsukuba, Autopolis, Fuji, Tokyo Inner
SKARBARELLOTokyo Outer, Tsukuba, Suzuka, BB Raceway, Kyoto, Autopolis, Fuji, Tokyo Inner
Suomn58Tokyo Outer, Tsukuba
ItzLepaTokyo Outer, Tsukuba, Suzuka, BB Raceway, Kyoto, Autopolis, Fuji, Tokyo Inner
EsPresso_JuuresTokyo Outer, Tsukuba, Suzuka, BB Raceway, Kyoto, Autopolis, Fuji, Tokyo Inner
GT-JeiJeiTokyo Outer, Tsukuba, Suzuka, BB Raceway, Kyoto, Autopolis, Fuji, Tokyo Inner
VatasenJalatTokyo Outer, Tsukuba, Suzuka, BB Raceway, Kyoto
JouKidTokyo Outer, Tsukuba, Suzuka, BB Raceway, Kyoto, Autopolis, Fuji, Tokyo Inner
Veijari150Tokyo Outer, Tsukuba, Suzuka, BB Raceway, Kyoto, Autopolis, Fuji, Tokyo Inner
AntonpoikaTokyo Outer, Tsukuba, Suzuka, BB Raceway, Kyoto, Autopolis, Fuji, Tokyo Inner
jhannes1Tokyo Outer, Tsukuba, Suzuka, BB Raceway, Kyoto, Autopolis, Fuji, Tokyo Inner
Gt_Moto70Tokyo Outer, Tsukuba, Suzuka, BB Raceway, Kyoto, Autopolis, Tokyo Inner
Batimm01Tokyo Outer, Tsukuba, Suzuka, BB Raceway, Kyoto, Autopolis, Fuji, Tokyo Inner
aapeee100Tokyo Outer, Tsukuba, Suzuka, BB Raceway, Kyoto, Autopolis, Fuji, Tokyo Inner
tsivqejlil51Tokyo Outer, Tsukuba, BB Raceway, Kyoto, Autopolis, Fuji, Tokyo Inner
atik77Tokyo Outer, Tsukuba, Suzuka, BB Raceway, Kyoto, Autopolis, Fuji, Tokyo Inner
SamiHiTokyo Outer, Tsukuba, Suzuka, BB Raceway, Kyoto, Autopolis, Fuji, Tokyo Inner
PunttoniTokyo Outer, Tsukuba, Suzuka, BB Raceway, Kyoto, Autopolis, Fuji, Tokyo Inner
kapellmeistet92Tokyo Outer, Tsukuba, Suzuka, BB Raceway, Kyoto, Autopolis, Fuji, Tokyo Inner
Kimhei69Tokyo Outer, Tsukuba, Suzuka, BB Raceway, Kyoto, Autopolis, Fuji, Tokyo Inner
RoXon89Tokyo Outer, Tsukuba, Suzuka, BB Raceway, Kyoto, Autopolis, Fuji, Tokyo Inner
razer1024Tokyo Outer, Tsukuba, Suzuka, BB Raceway, Kyoto, Autopolis, Fuji, Tokyo Inner
Max_out_FINTokyo Outer, Tsukuba, Suzuka, BB Raceway, Kyoto, Autopolis, Fuji, Tokyo Inner

 Ilmoittautuneita: 49