Karting infoa
Paikalla pitäis olla 17.30, niin ehtii vaihtaa kuteet ja kuunnella opastukset. Ajo-aika alkaa klo 18.00 Jos päästään ulkoradalle (säävaraus) max. kuskimäärä on 12. Sisällä autoja vähemmän, jollon joudutaan ehkä miettimään jaetaanko porukkaa kaahteen ja ajetaan 2 sessiota tjms. Autoissa ei ole painorajaa, joten mikäli vaan kuski mahtuu penkkiin, niin baana on auki. Penkkejäkin on kuulemma todella reilun kokoisia, joten kaikkien pitäisi päästä mukaan. Hinta 49€ per kuski ja jokainen maksaa itse oman ajonsa paikan päällä.
Järjestelyjä varten haluaisimme vähän kartoittaa miten porukkaa on tulossa, joten kerrohan siitä tässä:
Mukana jo seuraavat tyypit
| Ilmoittautunut | Osallistuminen | Oletko valmis maksamaan illasta? | Toiminnot |
|---|---|---|---|
| VatasenJalat | Osallistun varmasti | Tottakai voin osallistua | |
| marselo_FIN | Osallistun varmasti | Tottakai voin osallistua | |
| Jorkka1234 | Osallistun varmasti | Tottakai voin osallistua | |
| PSN taikahanska | Osallistun varmasti | Voin ollakin, mutta vain jos summa on alle X € (kerro summa Muuta-kentässä) | |
| Josuaak | Osallistun varmasti | Tottakai voin osallistua | |
| GT--PREDATOR-- | Osallistun varmasti | Tottakai voin osallistua | |
| misalm | Osallistun varmasti | Tottakai voin osallistua | |
| PoriSinglemalt | Ehkä, vähän riippuu... | Tottakai voin osallistua | |
| Moneygunx | Ehkä, vähän riippuu... | Tottakai voin osallistua | |
| SteamMachine69 | Ehkä, vähän riippuu... | Tottakai voin osallistua | |
| IlpoLarha | Osallistun varmasti | Tottakai voin osallistua | |
| TomasNAC | Osallistun varmasti | Tottakai voin osallistua | |
| Garamond247 | Osallistun varmasti | Tottakai voin osallistua |
Ilmoittautuneita: 13